Esti aici
Prima pagina > Recenzii > Locuri Faine > Review Heaven Studio

Review Heaven Studio

Din ciclul „si mamele se distreaza” :)
De cand mi-am schimbat viziunea de viata, si am inceput sa imi traiesc viata mea,si m-am cadorisit cu aproape corpul pe care il doream, am hotarat sa acord timp si lucrurilor care imi plac .
Daca ar fi sa aleg  3 lucruri care ar defini placerile vietii mele, acestea cu siguranta ar fi : vorbitul,dansatul si creatia  artistica(de la machiaje, la haine ,scenarii etc.).

Pentru mine dansul este ca respiratul,simt muzica cu toti porii mei,si corpul imi vibreaza instant.Muzica ma face sa traiesc,sa ma bucur de viata si de mine.Notele ei ma invaluie si ritmul imi patrunde in sange si ma face sa zbor…asta traiesc eu cand dansez….

Mereu am cautat un loc in care sa ma simt confortabil,sa nu fiu nevoita sa afisez Gucci-Buci sau Doru si Gabriel(D&G) sau mai stiu eu ce branduri super „faikuite ” pe vapor in China, fara de care nu primesti accept la eticheta cu staif. Cautam de mult timp un loc in care sa fie muzica buna,clienti civilizati, sa nu predomine botoxul si silicoanele (in fata carora m-as simti dezumflata la formele mele actuale) si mai ales sa fie  loc de dans suficient, pentru ca la mine dansul se face cu toate partile corpului si pe o suprafata destul de generoasa:), cei care ma cunosc stiu despre ce vorbesc.

Sambata noaptea 31.110.2015 de la 12.30 pana la 06.30 aseara ne-am petrecut in Heaven Studio .
Recunosc ca in afara de datile cand mergeam sa decoram , nu am indraznit sa ii calc pragul ca si client, fie auzeam ca este prea aglomerat, fie ca este prea de fitze, in orice caz , gaseam mereu o scuza sa nu incerc si acolo.
Am fost atat de incantata de absolut tot incat nu stiu daca am stat jos adunat 5minute.
Am petrecut intr-un club adevarat.

De la reamenajarea lui  cu o pozitionare mai buna a culoarelor de acces, cubul de dans pentru animatoare,scena, pana la mega showul dansatorilor care sunt super talentati, cu o coregrafie excelenta si a caror vestimentatie a fost foarte sugestiva si in tema, pana la DJ talentat(senzatia serii a fost melodia GhostBusters coloana sonora a filmului…pe care mi-am vanat sotul zombie:), ospatari amabili si rapizi, bodyguarzi super grijulii,si culmea toti imbracati elegant, la camasa si pantaloni la dunga, cu un corp lucrat bine (si pe care recunosc,fara rusine ca l-am admirat), absolut toate au fost elemente care ne-au facut nu numai sa ne simtim in siguranta, dar si sa ne faca sa ne dorim revenirea in acest club.
Clienti decenti, cu umor, atmosfera suuper faina, muzica excelenta, clienti costumati, din care 90% costumatiile de la noi Costume Carnaval Timisoara​.
Desi se preconiza mare inghesuiala, dat fiind ca majoritatea cluburilor s-au inchis, organizarea a fost foarte buna, la ora 01, cand era aproape de capacitate maxima, s-a oprit intrarea in club, astfel ca a fost spatiu decent si de dans si de stat , pentru toata lumea. Si chiar si eu, indragostita pururi de dans, care am nevoie de minim 5 metri sa ma desfasor, am avut loc si mi-am trait ritmurile in stilul propriu.
Toate astea s-au intamplat datorita unui tanar pe care vreau sa il laud Adrian Tudoran​ care este si manager, dar si Mc, un adevarat profesionist.
Pentru cei care cred ca este usor sa fie Mc sau sa organizezi un astfel de club, la astfel de standarde…credeti-ma ca energia consumata este muuult peste cea a unui om normal, dar, daca o faci cu pasiune, orice munca devine mai usoara, astfel se vede cine este intr-adevar indragostit de ceea ce face.
Adriane,recunosc,am crezut ca doar te lauzi cu schimbarile de imagine,dar am fost chiar impresionata,si eu sunt extrem de critica mereu. De la concept, detalii, bineinteles si faptul ca ai costumat intreaga echipa in tema de Halloween, modul in care ai reusit sa conduci intregul stuff, energia si daruirea ta de mc,principiile profesionale pe care le promovezi si le transmiti mai departe, pana la hotararea de a dona profiturile de ieri noapte familiilor tinerilor decedati in tragedia din Bucuresti cu toate ai reusit sa transformi Heavenul intr-un club demn de Europa.

Ce durere de picioare?! Dupa 6 ore de dansat non-stop pe tocuri  ,picioarele mele explodau,dar nici nu mai conta….si oricum varianta de a ma descalta nici nu intra in discutie…doar sunt o doamna….asa ca am suferit si am ignorat durerea….Bineinteles a doua zi nici nu imi simteam picoarele, dar…cu spiritul exaltat nu ma pot pune.

In concluzie
De la mine un mare Bravo pentru Heaven si Adrian !!!