Esti aici
Prima pagina > Fără categorie > Atelierul pentru adolescenti Manipularea in publicitate

Atelierul pentru adolescenti Manipularea in publicitate

Ziua de luni , 15.07.2019, s-a incheiat cu atelierul pentru adolescenti „Manipularea in Publicitate”.
Timpul s-a scurs fara sa il simtim si era cat pe ce sa nu mai plecam acasa, pentru ca discutiile au fost atat de incitante, s-au nascut atat de multe intrebari si opinii pe care participantii le-au argumentat foarte logic, incat cu greu ne venea sa plecam de la curs.
Pornind de la istoria publicitatii cu primele modalitati ale vanzatorilor de a lauda marfa, cu primul semn scris al reclamei, pana la dezvoltarea industriala in care tiparirea a revolutionat acest domeniu, si ajungand in zilele noastre cand tehnologia imbinata cu psihologia reuseste sa creeze o imagine/nevoie chiar si pentru cele mai banale produse, am parcurs impreuna teorii, studii de caz si am exersat chiar si pe noi modul de reactie si tipologia clientului.
Pe ce se bazeaza manipularea in reclama? Care este principalul scop al domeniului de Relatii Publice si cum functioneaza acesta? Care este magia marketingului? Cum s-a dezvoltat merchendising-ul? Ce culori si de ce sunt acestea folosite in anumite logo-uri? Cum putem analiza o piata de clienti, chiar si ca tara, in functie de valorile si educatia acestora folosind ca baza piramida lui Maslow?
Vizual, auditiv si kinestezic, cele trei mari categorii de simturi care impart auditoriul si cum ne adresam acestora?
O intrebare excelenta a venit de la unul dintre participanti :
” Cum este cu reclamele tv la parfumuri, ca doar nu simti mirosul prin ecran?” Eh si de aici a inceput o adevarata poveste despre cum doar prin vizual si audio poti crea in mintea umana senzatiile care duc spre mirosuri.Ce legatura au imaginile cu mirosul, ce legatura este intre amintiri si mirosuri?Cum un anume cuvant poate crea o anumita emotie, senzatie si chiar construi un miros?
Am ramas in final cu intrebarea, oarecum retorica:
Ce facem intr-o lume in care tehnologia incepe sa inlocuiasca experienta umana? Cum gasim echilibrul pentru a nu ne indeparta de esenta simtirii noastre?
Ne vedem lunea viitoare la atelierul pentru adolescenti „Cum sa ma integrez in echipa ?” in care vom descoperi ce rol putem juca intr-o echipa, cum putem contribui si cat de mult inseamna sa comunicam eficient.Jocuri, exercitii pe echipe si multe descoperiri!

Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.
Share Button
Anca
Formator si specialist Comunicare si Relatii Publice. Daca si tu simti ca exista altceva dincolo de cuvinte, inseamna ca deja stii ca modul in care vibrezi interior este primul si cel mai important canal de comunicare nu numai interumana, dar si cu Universul. Cum ajungi al tine, cel autentic?Cum de vorbim , dar nu ne intelegem cu copiii nostri?De ce echipa noastra nu mai este motivata sa munceasca? Cursuri de comunicare bazate pe emotii.
http://www.ancaradubasarab.ro

Lasă un răspuns

Top